bra känsla idag!

det är skönt att vakna med en ny dag framför sig och bara känna hur bra den kommer bli.
och äntligen har jag gjort det igen, efter hela november och nästan hela december.
Idag, torsdag den 31 december kommer bli en så sjukt bra dag även fast det är svinkallt ute och allmänt fult!
Jag själv går runt och är helt pirrig i magen och lycklig och känner mig nyförälskad. Felet ligger i det att jag inte vet vad jag är förälskad i. Men det är ju en helt annan sak.
I alla fall planerar jag att först frysa ihjäl hos pigg ponny som stått i två dagar i -15. Hmmm ...det känns som det kommer bli lite smått galet idag, men undrar var jag har fått det ifrån!?

Jag sitter och lyssnar på lovesongs här, förälskar migi ingenting eller kanske allting. I livet kanske, ja så som livet känns nu. Helt fantastisk. Asså tänk att just du som läser det här, och jag, och hur många andra som helst har fått leva liksom, tänk hur många som inte har fått det. De som aldrig kommer bli födda. Vi borde verkligen vara lyckliga för säkert kul att inte finnas! (kan man tänka så?)

Nej nu ska jag ut i minusgraderna. Pusshej, jag bloggar sen!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0