heheHE

hej!
hemma igen från en promenad i snön. Pundarkebabpromenad på hallsberg, alla vill joina min värld.
Det snöade och min mascara är nu på alla ställen i ansiktet den inte borde vara på. Men det är ju fint på sitt sätt thihi.
Nu äter jag a-fil, anna-fil ya know :D Massa socker i hihi nyttigt. Skit samma, det måste ju vara gott också eller hur !?!?!? :o :D

Mamma tycker jag ska sova tidigt ikväll :( fast jag tror jag ska göra det för jag är trött... eller jag ska i alla fall läsa hihi :) Nån bok, som heter Sova hos fienden, som tydligen ska vara jättebra :D Får hoppas på det annars jävlar (6)
Det är snart julafton IHHIHIH :'D
all I want for christmas is you (8)♥ thihi

Nej nu ska dra, vi hörs i morgon. xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0