inför lucia :)

Har precis fixat nästan det allra sista inför luciashowen som är på lördag. Vi har övat och övat på vårat nummer idag och det känns bättre nu haha. Har laddat ner de sista låtarna också, meljat till hundraelva personer (känns det som)
Jag är helt slut, ska bli så skönt när allt är över! :o

Ikväll har jag varit hos ponnybus. Pyssla om honom lite och sen gick vi en sväng. Läskigt ute men ändå så mysigt när det är mörkt och det är sån där julbelysning vid varenda hus. Stämningsfullt haha ;) Så gulligt i stallet på kvällarna när alla hästar står inne, och de tuggar på sitt ensilage och det luktar så där gott. Hihi, vill aldrig åka hem därifrån!
men det är jag ju tyvärr tvungen att göra ändå.

Imorgon ska jag gå upp klockan fem, för det är lucia i skolan och vi som ska vara med ska vara där klockan sju. Känns jättepeppande! inte.
Har lust att skolka.. men det borde jag inte. Kommer säkert försova mig istället och vara sådär lagom glad efter det. Idag försov jag mig till fem i halv åtta :s inte bra.
För att undvika att det händer igen ska jag sova så snart som möjligt.
Behöver bara packa lite tills imorgon, ska sova uppe i stallet med Julia och kanske Matilda oxå. Massa gooows!
Sen alla saker till lucian oxå, det får jag inte glömma.
Så blir nog ingen bloggning förrän på lördag, det är fullt upp i morgon.
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0