Jesper<3

Dålig uppdatering förlåt.
Firat jul med pappas sida idag (igår), jag blir skrämd av dem. Särskilt några.
Eller snarare av hur dem prioriterar i livet.
Som vanligt kunde jag inte äta köttet vi fick heller eftersom de talar om var det kommer ifrån.
Ikväll serverades Johnnys älg. Johnny är alltså han som skjöt älgen som jag nu vet exakt var den levde oxå för det är dem alltid noga med att berätta. Alla äter och ser glada ut och jag sitter och tittar på min mat och tycker synd om Johnnys älg som ligger där på tallriken och ser mer eller mindre död ut.
Fick pengar och lite småsaker senare :)
Kom hem och la mig i badet, läste och lyssna på musik. Och sen har det inte hänt mer haha.
Sitter här och snackar med Linnéa, försöker hitta på nåt att göra på nyår :)
nåt lär det ju bli hur vi än gör i alla fall :D

Ni får se lite bilder på Jesper från förra vintern. Sötisen <3
Pusshej <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0