konstigt ämne :o

kom hem från Linnéa för ett tag sen, femtio minuter typ.
Kvällen har varit helt sjuk, HAHA, inga detaljer här inte.

Innan det var det genrep inför luciashowen på Hallsbergs ridklubb. Haha ja ni, kan inte skriva här vad vi ska hitta på och inte heller mina roller men ja... det kommer nog bli rätt kul :D och pinsamt ... skit samma, man måste våga leva annars finns det ju ingen anledning med livet :D

när jag cyklade hem från Linnéa tänkte jag på hur fort tåg egentligen åker eller va man ska säga. jaa jag tänker på väldigt onödiga saker, i alla fall cyklade jag "bredvid" ett godståg och dem går mycket fortare än passagerartåg förbi mitt hus eftersom de inte behöver stanna på stationen. Asså om jag ska begå självmord nån gång i mitt liv (vilket jag inte tror, men ändå) så ska jag inte göra det på spåret. Tänk att ligga där mitt i natten, i mörkret, och bara höra hur tåget kommer närmre och närmre. Shit jag får rysningar av att bara försöka förstå mig på känslan. Liksom tänk om man ångrar sig en sekund innan tåget kommer, då är det ju försent, man kan ju inte göra nånting. Usch va hemskt säger jag bara. Ännu värre måste det ju vara för dem som inte blir överkörda för att dem "vill" det utan av olyckshändelse! vill inte ens försöka förstå!
jaja, mysigt ämne tycker jag.
Jag ska snart sova, fett ont i magen efter allt godis ikväll. får skylla mig själv!
puss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0