luciashow

shit
nu ligger jag äntligen i min säng

Luciashowen är äntligen över. All den tid vi spenderat på att öva och fixa de senaste veckorna, all skit vi har fått från folket som inte kan förstå, ALLT är äntligen över.
Jag är mer eller mindre död.
Vi är 6 personer på 14-16 år och vi har planerat och genomfört en luciashow där vi har haft huvudansvaret för varenda liten detalj förutom en cafeteria, mycket skratt men även tårar.
Jag har aldrig varit så stressad i hela mitt liv tror jag, jag har aldrig varit så stressad att jag inte kan se klart förut.
men fan va vi är bra, vi är så jävla fantastiska!
melinda julia emma a emma f matilda anna vi är bäst i hela världen.

nu ska jag tillbaka till mitt eget liv igen, inte förrän nu efteråt man märker hur off man har varit de senaste veckorna. Så tillbaka till som vanligt nurå. fast utan plugg :D
= jättemycket tid till allt!

ikväll var jag helt enkelt tvungen att tigga skjuts ut till stallet för att lugna ner mig lite. Borsta alla hästarna jättenoga och gosade en massa. När jag kom hem bada jag och gjorde hårinpackning, ansiktsmask och ja, tömde mammas skåp på alla saker jag kunde hitta. jag tycker jag var värd det faktiskt.

hela min kropp är trött, varenda liten del :o NU SKA JAG SOVA!
godnatt.


ungdomssektionen in my heart.
kärlek till alla er!♥






Kommentarer
Postat av: matilda

VI ÄR FAN VÄRDA ALLT CRED I VÄRLDEN!!!! (L)

jävla sämst men ändå jävla bäst

men mest av allt jävla skönt att allt är över....

2009-12-13 @ 11:03:18
URL: http://matildush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0