mina framtidsplaner

Nu sitter jag här. Igen. Dagen har varit helt fullspäckad och gått alldeles för fort!
Baka scones med Linnéa - fysik, repetition - svenska, lyssna på redovisningar kolla på Karlsson på taket i tecknad version. Fick tillbaka uppsatsen oxå, så himla nöjd var jag när jag hade skrivit det där och jag fick mvg oxå. HIMLA GLAD weiii! jag skrev om självkänsla och jag ägde allt och alla! sådetså - lunch, äckelpäckel - Biologi, typ heelt oseriös lektion slutade med att alla skrev med "fel hand" på tavlan osv. - So, vikarie = kolla film, planet earth, såååå tråkigt.

Planet earth fick mig att vilja bli världens bästa naturfotograf. LÄR MIG NÅGON!
Efter skolan, direkt hem, kopiera upp lite papper sen direkt till Julia med Ungdomssektionen, efter det hem och äta äcklig mat, sen ut till stallet, -10 ute höll på att frysa ihjäl! sen hem och träna på redovisningen till i morgon. fetttt nervös! men det kommer gå bra jag vet de, det kommer gå bra om jag tar det lugnt.
Just nu är det inte lugnt, det är stress hit och dit.

Någon gång när jag har mycket pengar ska jag sätta mig på ett tåg och åka till alla möjliga platser i världen, hit och dit och runt och överallt. Dels för att jag älskar att åka tåg men mest för att slippa tiden och alla krav. Tänk vad skönt att sitta på ett tåg och läsa och tänka, och inte bry sig om smink, kläder, att man måste göra det och det, eller att gå upp i tid på morgonen. Såklart ska jag ha med min jättefantastiska kamera som jag då kommer ha köpt eftersom jag är megarik och ta helt otroliga bilder på dem finaste ställena på jorden. Att bara vara, leva utan tidspress, i nuet.
När jag kommer hem ska jag sälja mina bilder och tjäna massvis på dem, och köpa jättefina hästar för dem pengarna! och sen ska jag skänka pengar till världens barn, cancerforskning, wwf och andra viktiga saker som behöver det här i världen. Nackdelen med min idé är att jag kommer längta ihjäl mig efter allt folk som då kommer att betyda mest för mig. Men det här är nog ändå en av mina största drömmar :)
Nu ska jag inte plåga er med en ännu längre text!
Hoppas alla som förtjänar det är glada och mår bra. PUSS älskar er alla som läser bloggen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0