snö snö mera snö

Jag var nästan helt ensam ute på min promenad idag. I alla fall genom långängen, då var det bara Jesper, musiken och jag. I falla är det alltid en massa människor som precis som jag, rastar sina hundar.
Det har ju snöat idag också, så nu är det vitt överallt ute. Kanske som det borde vara i december. Och herregud, det är 10 dagar kvar till julafton. Känns som det nyss var midsommarafton, känns som det nyss var varmt och skönt och sommar. Hoppas våren kommer gå lika fort som hösten! men hoppas våren blir bättre än hösten ;o

Imorgon är det skola igen. Asså det är jullunch och vi ska typ ha nobelmiddag och ha på oss fina kläder ? vadå överdriva ?  Jag har ingen aning om va jag ska ha på mig... seriöst. jag hatar transten. Sen ska vi kolla på film oxå, och spela pingis. och ja, det är typ allt vi ska göra i morgon. Roligt, mhm.

♥Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0