sova?

nu har jag varit ute på promenad med min lilla älsklingsvovve.
snöflingorna var små först, men ju längre jag gick desto större och tyngre blev dem. Jesper var sådär sockersöt med snöflingor strödda på hela ryggen, nosen och på huvudet. Och han har tydligen växt ifrån att jaga och leka med dem, det är synd, han är ju ännu sötare när han gör så.
Imorgon är jag inte förvånad om det ligger ett tjockt täcke med snö över allt på marken. nej jag gillar det inte. Inte alls. Snö har fler nackdelar än fördelar.

Fast att promenaden piggade upp mig lite så är jag fortfarande helt slut. Men jag ska inte klaga,
det är ju bara mitt fel och ingen annans.
Och vet ni?
nu ska jag ta och sova.
Godnatt!

förresten så har jag fotat lite idag, bilder kommer kanske när jag har redigerat oså. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0