HIHI :D

trodde dagen skulle bli hemsk MEN DET BLEV DEN INTE :D
iaf så greja pappa med internet igår kväll (dfr ingen uppdatering) så jag var jättearg :$ shit asså, kunde ha slagit ihjäl vem som helst just då, lovar. Sen drömde jag en jättesorglig dröm, usch usch usch. vakna helt depp och så, men sen i skolan blev jag glad :D
vet inte varför! och mvg på franskaprovet, WOOOHO. vem är bäst egentligen?
och linnéas blonda kommentar på franskan HAHAHAHA:
linnea: duu... jag tror vi har franska nu!
anna: ... ehm.. NEHE?*sarkastisk*

grejen var ju att hon egentligen menade lektionen efter, men sa fel, haha hon skulle säga fysik tror jag :D
ajaaaaa.. fick sluta en timma tidigare oxå! fett niiiiice :)
och snart ska jag till min BEBIS :D dressyrträning för Majkarin klockan 15 :D alla kommer o tittar! haha ne jag va inte seriöös :D och oscar var jätteduktig igår på hoppningen, Pia tycker han har lärt sig väldigt fort oxå, liksom för 2,5 månad sen kunde han knappt hoppa enstaka hinder och nu hoppar vi bana i galopp :D han är bäst <3
hoppas iaf han är fin idag på dressyren oxå :D

Puss vi hörs!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0