måndag 091102

NANANANA JAG TAGGAR SKOLAAAAN :'D
not :o

jag är väldigt opepp just nu, men snart snart snart ska jag peppa ihihi :D


I natt har jag delat säng med min katt och det har varit något jobbigt och irriterande. Hon kunde inte ligga stilla, tog allt täcke vissa stunder, slickade mig i ansiktet, mjaoade ... man säger inte mjaoade man säger jamade.
Asså never again säger jag bara :o

Nu har jag i alla fall duschat och ska dra ner o käka lite.
Vi hörs sen, puss! <3

mina nya mål:

- börja plugga på riktigt haha
- börja träna
- sluta äta onyttigt hehehe :$
- börja prioritera
- bli snäll (a)
- komma ihåg min hund ..
- sluta stressa = börja planera tiden
- kunna acceptera mig själv i alla lägen
- tänka mig för innan jag gör saker
- börja tänka mer positivt!

framtiden ser bra ut lalala :*




jag vet egentligen inte om det är bättre
men nu vet jag lite mer hur det ligger till i alla fall
och det är ju på sätt och vis bra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0