min dag :D

Dagen blev vad jag gjorde den till - kul och bra :)

Skolan va ganska soft, film, lyssna på redovisningar osv. We like it, oh yes we do ;D
Slutade vid tre. Linnéa och jag drog till Ica och ett annat ställe för jag skulle fixa en hemlig liten sak för Hallsbergs ridklubb och Linnéa skulle köpa ciabatta haha :D
Det gick säkert bra att cykla hem, Linnéa är duktig på att skjutsa haha. *Vingel* "oj ...oj" "NEJ inte staketet IGEN -.-" hahahahah <3 min privata skolskjuts, man tar va man får (y) haha ne jag skoja, det är tur jag har dig linnéa!

Efter det drog jag till stallet. Mysigt väder, spöregn. Banan var kladdig så jag fick rida dressyr längs en massa vägar hit och dit. Tyckte dock Oscar var rätt fin ändå, skänkelvikningarna var super! :D
bästishästis<3

På kvällen blev det lite powerwalk med sötisvovve, nu är jag lagom trött i benen och ska snart sova!
Imorgon blir det  s t o c k h o l m med alla nior! kommer nog bli rätt skoj faktiskt! weeiii

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0