tuggummi hihi <3

nu har jag badat tills mamma fråga om jag hade drunknat mihi :)
jag har pluggat också, och läst. duktigt fkt (y)
och alla måste prova Stimorol Senses tropical touch, tuggummin mihi :D
mamma bara "jag köpte fel. men duger dem här?"
och omgggg va goda dem ääääääääär! :*
gud va jag tjatar om mamma :o
Haha, aja imorrn äre sovmorgon till 10.10, blir frukost hemma hos Linnéa som vanligt. hjärta!
så jag hinner nog blogga lite på morgonen oxå, woho :D
Nu ska jag mysa framför tvn ett tag, puss!♥
och sen va jag tvungen att lägga upp bild oxå, de blir så tråkigt annars. gammal som vetintevad men ni får stå ut!
hejjjjjs<3



everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
and everytime I see you in my dreams
I see your face
It's haunting me
guess I need you baby

I make believe that you are here
It's the only way
I see clear
what have I done...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0