Bilder tralala :D

Hej!
Dagen har segat sig fram kan jag säga.
Fast vi var på ett föredrag om tågolyckor. Det var en som hade förlorat benen när han var femton som pratade. Rätt intressant fkt :D

Maj-Karinträning efter skolan. "Min" ponny är underbar säger jag bara. Allt flöt på mycket bättre än förra veckan, så skönt! :D

Öppet hus på skolan nu på kvällen. Massa tråkigt :o
Fast Emma sjöng. Shit jag höll på att börja gråta. Duärfantastisk! asså så jävla fint säger jag bara, hon är så himla
bra! :o <3

Imorgon sovmorgon till 11.00. Mysfrukost med Linnéa innan, vi ska baka scones!

Nu kommer lite bilder på Linnéa från förra veckan. Hope you like it :)

Kisses








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0