:)

prao idag :)
haha fick reda på att jag tydligen är närsynt :( aha. tänker ju knappast ha linser elr glasögon iaf sådetså.
har sorterat en massa journaler i arkivet och tvättar såna där glasögonglas typ haha. de va ganska segt :)
sen hem och rida :* hahaha har inte ridit i skogen på hela förra veckan och red knappt i söndags och inte igår så jag kan säga att han var lite väl pigg :D trött men glad häst i stallet sen :) <3
trodde jag skulle ramla av några gånger oxå, haha blev ju lite konstigt då och då xd
sen utvecklingssamtal ahaha, säkert ku. neeeeee :)

nu ska jag slinga mitt hår, WIIIIEE :''D <3
hejdå och puss på världens sötaste!♥


Kommentarer
Postat av: anonym

bilden äe tagen av en STOLT! fotograf! :D

2009-10-26 @ 14:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0