godiiiiiiiiiiiis :D

Idaaaaaag har det varit en tråkig dag. Har varit på avdelningen med nån undersköterska.. ahh.. säkert kul att bädda sängar och ge mat till folk nejj. Men jag fick droppa nån och typ mäta pulsen och syret i blodet. Jag är hur rädd som helst för sånt där egentligen men jag ignorera det och gjorde det bara istället, och de gick ju bra :)
Sluta två, hemma strax över tre. Fast de är torsdag har jag köpt godiiiis<3 fett gooottt :D

Sen hoppträning för Pia ikväll, så ska till stallet om nån timma :)
Oscar kändes så himla fin igår så får hoppas de går bra ikväll :D

Nej nu ska jag mysa lite med mitt godis och depplåtar. vet inte varför depplåtar men aja, orkar inte lyssna på nåt annat. Puss<3

Linnéa kan krya massaaaaaaaaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0