Grattis syster!<3



idag är ingen vanlig dag för idag fyller syster tonåring :D
hihi!
Hon fick en dator i morse och har tjatat på mig hela kvällen att jag ska installera spotify på den, haha<3
men det ska jag göra i morgon :D
Jag har varit snäll mot henne hela dagen (a) grymt! märks att hon är äldre (a) höhö.
Ne men massa kul vi har haft i kväll hahha xd <3
Fast de har vi ganska ofta, vattenkrig i stallet och en massa andra minnen !
Jag älskar dig gullunge!<3
och det känns bra att du alltid kommer va yngre än mig efterson jag alltid kommer att bestämma över dig, mohaha<3 även om jag blir 40 innan dig -.-

Puss på sötaste Karin!♥


Frida och Karin :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0