heeeeeeelt sjukt!

assåå åh jag vakna med ont i halsen, täppt i näsan och alla vet hur glad man blir då.
loggade in på msn och nån hade addat mig, en vuxen från skåne som hade bild på sig själv och ett barn och hette "jag vill gifta mig med di....<3" bakom sitt namn.

Anna: hej?
han: vad gör en så söt tjej?

asså BARA LÄGG AV. gah nu är jag på ännu sämre humör för att vuxna människor håller bara inte på sådär. OKI?
det är ju fan helt sjukt.


Jag ska i alla fall snart gå upp och dra ut till världens bästa häst :)
borde rida på banan, eftersom det är dressyrträning imorrn. Men neej det känns inge peppande så det blir skogen istället, får väl hitta nåt gärde att rida lite "dressyr" på :)
Nu ska jag äta frukost hihi, pusss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0