mitt hååår :o

ny dag :)
tänkte dra ut o fota på morgonen men jag sov i stället haha. Jag kanske gör det imorrn i stället :)
och jag ligger och tänker på att jag inte vet vad jag ska göra med mitt hår :(
ena stunden vill jag plattpermanenta allt och andra inte, och aa inte bra inte bra.
eller så ska jag ha mitt lockiga. men jag är så trött på att ha lockigt.
för när man plattar det och det är fuktigt ute går det två sekunder innan det börjar locka sig, och då blir det liksom vågor och inte mina lockar. nej jag kan fan klippa av allt. nej aldrig i livet.
asså oj vilket problem det här är haha.
nejj skit samma, orkar inte tänka på de nu egentligen.

nu blir det frukost, sen ut till hästen.
dressyrträning hemma på banan för Majkarin klocken ett.
jag är lite pepp iaf, hoppas de går bra även om jag inte red igår :):$
pusshej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0