Någon är trött

Hemma -äntligen!
Grillkväll i stallet var kul men jobbigt, haha!
Vi var alla från Usek, tio barn och lite extra folk :)
Aa vi lekte lekar, grillade, hade spökrunda i skogen och kollade på film igår.
Varenda unge grina fan på spökrundan HAHA, vi som spöka lyckades ju i alla fall med vår uppgift ;)
Idag gick vi upp klockan tjugo i åtta ( :o ) och åt frukost, packa saker, städade och lekte lite lekar.
Shit jag är helt slut, inte en lugn stund sen klockan 05.43 igår.

Jag håller på och installerar nya msn nu, hihi ^^
Och jag måste ut till hästen nu, som antagligen kommer ha rätt mycket överskottsenergi. full fart i skogen alltså! :D
Får hoppas det inte är för mycket bus för då kommer jag garanterat ligga på marken så trött som jag är!

Nu är msn klar, och sen när jag kommer hem från stallet blire att redigera klart bilderna så dem dyker snart upp här!
Nu väntar Oscar på mig :) puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0