Saaaara idag!<3

Vakna och drog ut till stallet idag. Blev fett irriterad på en jägare och hans hund ute i skogen, han hade hunden lös och den sprang och skällde rakt mot Oscar som jag trodde skulle dra därifrån vilken sekund som helst. Asså kunde han se till att den stanna eller? nej bajs asså dra åt helvete säger jag bara.

Sen strunta jag i mitt utegångsförbud och träffa Sara! <3 det var faktiskt viktigt.
Saknat henne som fan och vi hade massa kul hihi :D (a) <33

Sen dressyrträning eller nåt på ridskolan. Ska rida kadrilj med lite annat folk på clinicen på söndag så vi öva haha :)
red Billy och det gick väl helt okej förutom att han va skitsur. Aja :)

Prao imorrn, börjar kvart över nio! :) fast jag måste till skolan innan  och leta reda på mitt praokort. gahhh smart att jag glömde de där! Men nu ska jag sova, hejdå och puss på sötaste (a) :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0