sämst

bajs dag, cp på allt allt allt.
allting bara suger och går åt fel håll och kan inte du förstå nånting eller för jag kanske inte orkar ta tag i det igen nej precis. nu ska jag duscha och sen gå runt med ett falsk leende på läpparna hela dagen och sitta hos mormor och va fejk. jag har lust att gå tusen mil överallt i stället men nehe. så jävla pepp på imorgon oxå nej förfan jag orkar inte helger, helger suger, normalt nej. söafoijweöoigvnd döööööö.
alla fattade mycket eller hur ?
känner mig så förstådd, nej inte de heller.


jagorkarintebrymiglängre,detäralltidjagsombryrmigtillslutkanskeförattjagtyckeromdigmenomduvillhadetsomförutsåfårdufaktisktfixadetförengångsskull

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0