tänk om ...

man skulle få en extra timme om dagen så man skulle hinna göra allt man borde göra... då skulle troligen den timmen gå åt till en massa onödiga saker i alla fall men ändå...

Idag då.
Skola 07.50 - 14.45.
Sen leta prao åt Lina. Det var många som sa nej men hon hitta troligen till slut. På min gata oxå, de ni! :D
Hemma 15.30. Börja lägga över bilder från den här datorn till stationära för att redigera bilderna på Linnéa. Har några kvar, får se om jag hinner i morgon.

Imorgon ja, får hoppas man kommer hem en stund tidigare från solan så jag hinner redigera klart, packa sovgrejer och städa upp på mitt rum innan Julia kommer och vi ska dra upp till stallet. För imorrn äre grillväll, massa pepp på det jaooo :D leka med en massa barn och skrämma livet ur dem. hih lockande faktiskt :)

Ikväll har jag varit o tränat hoppning hemma hos Pia. Oscar var hur duktig som helst! nytt rekord: bana på 7 hinder i galopp! wohooo :D bebis är bäst<3

Kanske hinner jag uppdatera imorgon! vi får se :)
Nu ska jag sova, puss natti!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0