vet inte va de ska stå här :s

Idag gick jag upp tidigare än va jag har gjort på länge, halv fem! :o :s
För tidigt, inte bra.
jag har oxå haft mycket mindre smink bland människor jag inte känner än på väldigt länge :o (även om de flesta människorna jag inte känner men träffar ganska ofta just nu är mellan 2 och 5 år.)
tycker ändå att de va coolt :D hihi

Jag är såhääääär trött typ. Efter praon blev det stallet och träning direkt. Jätteglad blev jag när de först tog en kvart att ta in hästen eftersom han va så jävla anti och sen på grund av det kommer sent till träningen och sen när själva träningen går dåligt. Fast jag kom på anledningen till att den gick dåligt sen och därför ska jag rida så jävla mycket bättre imorrn! han ska gå finast då och han har inget val, mohaha :D

Aja nu ska jag dra, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0