24 september 17.36

Igår tränade Oscar och jag för Pia (måste vara världens bästa tränare, yes!) tillsammans för första gången!
Han var lite spänd i början bara men sen slappna han av. Först red vi lite över bommar i trav. Sen hoppa vi över små hinder, hihi. Han tveka lite på dem i början men efter ett tag gick det bra. Han vill alltid hoppa trots vi kommer lite fel och konstigt och det är bra, även om jag höll på att ramla av en gång haha :)
Sen kom vi i genom en liten bana på fem hinder, hihi stolt :D haha!
Kändes jättebra att träna för Pia, känns som vi utvecklades sjukt mycket på bara en timme!
och min bebis är dukti :*

Va hemma från stallet klockan elva igår kväll vilket resulterade i att jag vakna fyrtio minuter för sent i morse :s inte bra. Jag behöver verkligen sova för att orka. Avundsjuk på dem som är pigga vad dem än gör.
Trött fortfarande, kollar lite på film nu och har inga planer för kvällen, känns rätt jätteskönt!

Nu ska jag fortsätta kolla på film :)
pussen <3

Linnéaälski kommer hem idag!




Oscar
ridponnyvalack f. 2005
D-ponny (~143cm mkh)

e: Likstahöjdens Komet
u: Nadjana

kärlek på han♥

 



Kommentarer
Postat av: Linnéa

LINNÉA ÄR HEMMA ! :D

2009-09-25 @ 00:11:39
URL: http://llinneaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0