En helt vanlig måndag...

Då var det en ny vecka då. Skolan var lika konstig som vanlig. Mycket skratt, haha!
Blivit kallad för Kirsti på grund av en jäkla onödig finne i pannan, haha, om gud finns så har han nåt emot mig, de bara måste vara så! fast jag tror inte på gud ändå.
Slutade tio över tre och då drog jag och världens bästa vän Julia hem till mig och käka lite och sen cykla vi hem till henne. Där blev det en massa prat och skratt precis som vanligt.
Sen var jag ute och sprang med Lina, jobbigt var det men det behövdes :)

Imorgon ska jag fota Lina och Linnéa tillsammans efter skolan så då dyker det väl upp lite bilder här på bloggen också!


Bild från senast jag fotade Linnéa, hon är sjukt fin :)

 

pusshej, vi hörs imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0