ett egoistiskt inlägg ... kanske..?

Jag tänkte faktiskt berätta lite om mig själv, kom på att jag inte har gjort det, så det är kanske på tiden? haha :)

Jag heter Anna, som kanske de flesta hade förstått redan. Född i Örebro den 24 januari 1994, alltså 15 år och går i nian. Bor tre mil söder om Örebro i en villa tillsammans med mamma, pappa och syster som är snart 13 år.
Jag skulle inte säga att jag är lik någon i min familj, i alla fall inte till personligheten.
Många av mina vänner säger att jag och min syster har jättelika röster, haha! vet inte om jag håller med riktigt men :)

Som person är jag målinriktad, envis och har alltid lätt till att skratta. Jag tror folk runt omkring upplever mig som pigg och glad, vilket jag också hoppas, haha!
Jag har lätt att lära mig nya saker och för att engagera mig i grejer. Typiskt mig är oxå att tänka för mycket, på allt, och på alla olika sätt. Jag har teorier om ALLT! jag lovar ;) 
jag gör alltid saker i sista sekunden vilket leder till mycket stress vid 07.30 på morgonen, spring till tåget, och stress inför prov och läxförhör osv, haha!
Och när jag mår som bäst, är när jag gör som mest! :)
Men även jag har dåliga dagar. När jag är arg eller sur så menar jag verkligen arg eller sur, mindre bra kanske, hehe :$

Jag rider nästan varje dag. Fem gånger i veckan på min medryttarponny Oscar. Med honom tränar jag hoppning för Pia Eriksson och dressyr för Maj-Karin som jag inte vet vad hon heter i efternamn. Vi har också tränat för Eva Koppfeldt ett par gånger. 1-2 gånger i veckan rider jag på Hallsbergs ridklubb. I stora hoppgruppen, och i junior-dressyrgruppen. Då för Elin Jensen och Eva Viktorsson.
Är oxå ordförande i ungdomssektionen där:)
Jag fotar en hel del och min dröm är att kunna leva och försörja mig som modell och bröllopsfotografi framtiden.
Jag tänkte skriva ett inlägg om min kamerautrustning någon annan gång. Har fotat sen jag var runt 11 år med kompaktkamera och i juni förra året köpte jag min nuvarande kamera och sen dess har mitt intresse för foto ökat mer och mer.

Jag har dem bästa vännerna i hela världen, och dessutom dem snyggaste, de ni! :D
Mina vänner är allt för mig, utan dem skulle jag aldrig kunna leva. Ni är för jävla bäst ska ni veta! <3


Fotat linnéa idag så imorgon kommer det bilder, PUSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0