min helg!

Hej på alla :D
stressig helg, men har varit riktigt kul!
så här har det sett ut:

LÖRDAG
9.00 - hämta Julia på moppen och åka ut till hennes hästar och rida dem. dock fick vi gå en bra bit eftersom dem stressa upp sig lite. Haha, aja det var mys ändå! <3
12.55 - hem till Julia o käka o så.
13.30 - usek-möte i lindhult! planera grillkväll hihihih :')
15.00 - möte tillsammans med ordförande Evelina från DUS. Alltid bra yess!
16.00 - till hästen och rida lite dressyr på banan. Gick så bra! dock inte att trava barbacka haha, tror syster och jag skratta åt mig så vi nästan dog! oscar är bäst<3
19.00 - hem och äta och duscha o så !
20.30 - lite linnéa mys!
21.45 - drog vi ner till några killar som va på innebandycup här tillsammans med sötisarna Lina och Hanna! hahaha för kul kväll! synd att dem bodde på orust haha! :D
23.30 - drog jag och Linnéa hem till henne och snacka lite. Massa mys! du är underbar vännen!<3
00.30 - hemma!

SÖNDAG
07.42 - vakna och fixa mig!
09.00 - kolla på innebandymatch haha, tråkigt att dem förlora :(
11.00 - 16.00 - va hemma för en gångs skull, och gjorde lite vad som :D
16.00 - skritta Oscar litegrann! <3
18.00 - hemma! Och sen dess har jag ätit, duttit vid datorn och pluggat!

Hahah i lördags:
Nån: Hur säger ni typ, elr tip, elr tieep ah?
Lina: va? tejp?
Hanna, Linnéa, Anna: vadå tejp? HAHAHAHA

HAHAHAHHA :D <3


jag mår skitbra just nu haha, så jävla glad för ingenting, skönt när allt har varit upp och ner för länge :D
Nu blire mer plugg! pussen! ♥


kärlek på alla förutom hon i mitten för henne suddar vi ut och sätter dit linnéa ist!<3



Kommentarer
Postat av: Linnéa

kärlek på alla på bilden! :'D Ni är bääst you know! <3

2009-09-28 @ 19:07:15
URL: http://llinneaslife.blogg.se/
Postat av: hanna (:

ANNA ;o bilden är ju fan 100 år gammal jag är blond?!??!



men puss på er :D :D:D:D:D <333

2009-09-30 @ 08:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0