såhäääär glad blev jag! :'D

Hittade äntligen lite bilder som jag fotade för ungefär en månad sen. Hade glömt vart jag spara dem så har letat en del, haha! Nu är jag glad :D

Skola idag till 13.30. Vi hade skooljoggen oxå. Fast ingen springer, hela skolan går haha :)
Sen ut till hästisbästis :* Jag testade nya vägar utan att faila (i vanliga fall brukar de börja med en bred och bra stig och slutar som tät skog där de knappt går att vända). Så nu finns de lite mer att välja mellan då, känns bra haha. Red på vägar där de kommer lite (bara jättelite) mer bilar och det gick asbra! nöjd över älskling idag! :)
Snart blire promenix med Hanniis!

 

Lite av dem bilderna jag hitta!
(slarv-redigering och sämst kvalité, men stå ut!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0