Tråkdag idag

Hann inte uppdatera igår ;/

Dagen har varit helt normal. Om man nu kan säga så när man går i 9E, haha!
På eftermiddagen drog jag ut till stallet och red lite på banan. Gick inte alls bra, får hoppas de går bättre nästa gång.
Sen hem och duscha o så. Har kollat film oxå :) har lånat en massa av Linnéa som nu sitter på flyget på väg till Kreta. Är något avundsjuk haha, skulle inte ha något emot att bli lite brun och slippa skolan just nu. Jaja, Linnéa är väl värd det! :D Jag har lovat att uppdatera henne om va som händer här hemma med minst tre sms om dagen. Dock får hon läsa allt när hon kommer hem eftersom mobilen inte är med. Haha! kommer sakna ihjäl mig efter henne :( <3

Nu har jag inte mycket mer att säga. Borde sova, skulle egentligen haft lite sovmorgon imorrn för jag skulle till tandläkaren men nu blev den sjuk .. :/ finns det verkligen inget bra med tandläkare..?


pusshej alla söta människor<3




Kommentarer
Postat av: matilda

tack för kommentaren :D

feting fin blogg har du anna :o<3

2009-09-18 @ 20:57:08
URL: http://matildush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0