badat i snö med häst idag

bokstavligen ja.
Oscar var mer eller mindre galen och tittig och spänd och herregud.
Vi skrittade efter att ha galopperat lite och helt plötsligt stannar han. Jag säger till honom att gå framåt, då slänger han sig ut i snön som var typ 80cm eller nånting och snurrar runt. (smart ponny det där alltså)
Hästen ramlar.
Anna ramlar.

tur det var snö så ingen av oss skadade sig i alla fall.
Första bra grejen med snön!
Lite blött sen ja, och jag var sur på Oscar mmmm. Red igenom han i skritten sedan, han blev jättesur på mig och börja hoppa omkring och sparka men efter ett tag gick han som en klocka.
Men nu är vi vänner igen :)
vad ska man säga, sånt händer, tur det finns fler fördelar än nackdelar med unghäst enligt mig i alla fall, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0