häst-dag!

Oscar hade en crazydag idag. Fast det gör ingenting, eftersom han gick så bra igår! :)
Mötte några som hade tre hundar och han reagera lite mycket kanske, hoppa in i skogen, och sen hoppa han runt där och aa. Knäppis :) vi kom förbi dem där hundarna sen i alla fall. Annars vare bara massa grenar som var läskiga haha :)
HAHAHA i stallet innan när jag gick runt och greja och han stod i gången så slog jag mig typ överallt så jag gick runt typ "aajj" "aaaaaajj" "AJJJ" osv och han bara kolla på mig typ som jag var dum i huvudet eller nånting haha xd sötnöt<3
Har precis kommit hem från årsmöte i lindhult. Pinsamt att läsa upp årsberättelsen för ungdomssektionen 2009, men det gick ganska bra i alla fall :) Julia och jag är värda minst en miljon för vi va så duktiga :'D cheeeeeers!
Sen fika thihi :*
Nu ska jag äta nånting sen blire att sova hos Linnéa :)
ha en bra kväll, puss!
hahaha sötnosar<3
ps.
TAAAAACK FÖR MYCKET LÄSARE IDAG!
jag blir jättejätteglad :'D <3



Kommentarer
Postat av: julia

HAHA vad fina vi är asså!! <3

2010-02-14 @ 20:37:32
URL: http://juliiiaaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

FIN BILD ANNA JAG TROR ALDRIG JAG VARIT SÅ SÖT???!!



haha o credd till mig för att jag är bäst på att skriva årsaberättelser! va sa dom om den? :O

2010-02-15 @ 19:15:37
URL: http://whatadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0