mina ben lyder igen!

mina lår är halvt döda, nej, det finns inget som heter halvt döda, men nu är det faktiskt så att dem är det ändå!
eller typ halv ihjälfrysta.. frusna?
Varit ute hos busig och överenergisk ponny och ridit ÖPPNA EFTER ÖPPNA EFTER ÖPPNA!

vetni!?
den där känslan, "JAHA, var det bara så här man skulle göra!" den borde få nobelpris.
Efter ett x antal öppnor och med hästen som till slut förstod gick det hur bra som helst. Mina ben och mina höfter tänkte plötsligt precis likadant! känslan var underbar, helt totalt amazing.


måste ha socker så jag och Linnéa ska till konsum nu.
Våran favoritaffär.
Ha en bra kväll!
kisses♥








Kommentarer
Postat av: Linnéa

konsum in my heart! <3

2010-02-23 @ 00:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0