nya grejer !

Idag red jag Oscar på banan. I början var Linnea och Sanna där med sina hästar oxå, så när dem gick därifrån blev bebi lite gaalen. Han tycker inte om att bli lämnad ensam haha.
Aja han lugna ner sig efter ett tag och sen gick han skiiiiiiitbra! bäst<3
tog bort martingalen på slutet, och han greja inte nånting med huvudet för det. Så ska börja ta bort den mer och mer nu tror jag :) BRAAAAA (y)
Har precis beställt reflexskärm, UV-filter, Soft focus filter till kameran SNACKA OM LYCKLIG :D
hoppas de kommer fort :D 

Ska städa upp lite här nu, kanske ta en dusch och mysa lite sen bara.
Täppt i näsan som bara den, hittar inte min nässpray åhh så måste leta.
har iaf hittat mina nycklar WEEEIII :D 

pussssssssssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0