PLUGGGGG!

hemstudiedag idag.
Linnéa kom till mig typ kvart över nio, och jag hade glömt ställa klockan.. bra anna, så att jag sov.
Fast sen åt vi  frukost och sen dess har vi gjort den otroligt hemska uppgiften!
Vi ska skriva om en känd person på engelska, och sen ha föredrag om det i minst fyra minuter... ORKAAAA!? :o
nej ... nervöst, pinsamt, hemskt!
skriver om Blake Lively i alla fall, fast jag blev trött nu, så jag har en paus! :D
jag ska bli pluggis så har typ tvåtusensjuhundrafemtiotre andra saker att plugga på senare. Känns ju bra .. nej.
Menmen!


snart blire lunch och efter det sockerkaka hihihihihi :'D
uppdaterar senare! puss<3


Blake Lively

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0