prov
nu är jag hemma från snel hest :D bebibebibebibäst<3

har en jävla matteläxa att göra. Nu när vi har den matteläraren vi har nu saknar jag verkligen hon vi hade i sjuan/åttan, inte en massa onödig skit och inte alls samma särbehandling. Hon nu älskar alla med vg/mvg. Kan ju bara försöka förstå att det skulle vara ännu värre ifall jag hade g alltså.
Franskaprov i morgon oxå, åhhhh vilken kul dag i morgon förstår ni. Känner mig så pepp nej inte.

Men när veckan är över så är ju franskan klar, matteläxan, skriftliga i svenska i nationella också, så det är en bra sak :D

En rolig sak är att snurra på stolen så mycket att man blir helt yr HIHIHI, hjärtaaaaa♥ men nu mår jag illa!

Aja, nu blire plugggggggg :( puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0