så som det är

det droppar från istapparna utanför linnéas fönster, oscar har börjat fälla vinterpälsen och det regnar i skåne.
jag tror på våren igen.
väntar på ljuset och hoppas det här går över snart.

Har sovit hos Linnéa inatt, allt är uppochner men jag orkar inte bry mig.
Saker och ting löser sig med tiden, hoppas jag :)
efter regn kommer solsken.

Har inget mer att skriva, det lär bli lite dåligt med uppdatering här ett tag, men stå ut, jag kommer tillbaka, full med idéer sen när allt är på sin plats igen!

Ha en bra dag kära bloggläsare, puss!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Yes, det kommer bli så bra allting!

Du och jag

Pettsson och Findus

Banna och Botox

we rule tha world!

Never forget that giiiirl!

Peace two FOR FAEN!

<333 :D

2010-02-26 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0