snö!?!?!?!? :(

good morning =)
nu ska jag göra klart fysiken, jag orkade inte igår kväll. Vet inte hur smart idén var, det visar sig snart.
Mamma kom precis in och berättade att det hade kommit typ 15 cm snö. Jag är lite depp nu ju, ska snön aldrig försvinna? :(
Men det är lite coolt att det är mars efter sportlovet haha, och sportlovet kommer gå väldigt fort som alla andra lov.
Och då är det snart vår :'D

I alla fall, jag ska ha trashdag idag, glömde bort den i onsdags. Förlåt till den!
slog mig att jag aldrig har varit utan smink i skolan på halva sjuan, hela åttan eller i nian. Jag borde inte ha smink idag... men får se hur trött jag ser ut haha!
I alla fall ska jag börja med fysiken nu!

pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0