Söndag

Idag så vaknade jag hemma hos Linnea i hennes soffa.
Vi åt frukost och typ cepa och sen drog jag hemsiii :)

Sen stallet då!
ABSOLUT EXTREMA VÅRKÄNSLOR!
solsken, plusgrader och fågelkvitter!
galoppera på en väg där det var liksom inte packad snö men ändå inte så himla djup och Oscar sparka bakut! det är faktiskt en sällsynt händelse! MEN VI GILLAR BUS!:'D hoppa över snövallar gjorde vi oxå hahaha :D
Sen så ryckte jag hans man så nu ser han seriös och väluppfostrad ut haha. Dock inte alltför kort, han måste se ut som en ponny ju!
putsa alla hans grejer sen och mocka hela stallet :)
så att jag var inte hemma förrän vid 18 nån gång, hungrig men glad! :D 





jagälskardig!
(bild från före jag ryckte manen alltså, haha)


har redigerat en massa bilder ikväll! 
lägger ut lite bilder snart! 
puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0