-20! :(

Nice morgon. inte.
Vaknar, och märker att klockan är halv tolv, och eftersom pappa ska till jobbet halv två och jag skulle till  stallet så fick jag panik! (han måste hinna skjutsa mig haha)
Så jag bara typ upp direkt, på med kläder, och allt sen bara springer ner till köket.

-PAPPAAAAAAA!?!?!??
- ja ?
- skjutsa mig till stallet, NU :o !!!!
- ska du rida idag ? när det är så kallt ?
- ehm .. hur kallt ?
- -20
*springer och kollar termometern*
- gahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ... nej.


jag kom ju upp ganska tidigt idag, så det kanske var bra i alla fall :D

Rida i minus tjugo är inget som lockar mig idag för jag vet hur kallt det kommer vara om ansiktet och tårna kommer ju fan förfrysa. Till alla som inte förstår varför, stigbyglarna är typ i metall och det blir svinkallt, så inte kul alls.
Men jag saknar Oscar så jag dör. Så jag tycker i alla fall han kan skjutsa ut mig så jag får pyssla lite bara :(
intressant att veta. Mhm.
Nej jag ska springa ner och tjata på honom nu.
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0