BRA DAG :D


♥Har precis kommit hem från stan!
det var massa kul och det var bäst att mina tröjor jag ville ha fanns. Tack världen jag älskar dig idag<3
Köpte en massa andra mysiga saker, lägger kanske ut lite bilder senare :)
På vägen hem från stationen, AHAHAHAH det var seriöst länge sen jag garva så mycket. hahahahaha, Linnéa du är fan störd, men det vet vi alla redan då, såklart. Positivt störd alltså, positivt söt och positivt askul :'D

I alla fall, ingen hemma hääär... JAG SOM SKULLE RIDAA :o fast det är kallt som bara den ute. HIT MED VÄRMEN :D liksommmmme...
i alla fall, okej jag sa i alla fall igen, och nu sa jag det igen okej jag ska sluta vara konstig.
men i alla fall HAHAHA va äre för fel på mig !? så ska jag typ fixa lite saker idag.. som vanligt alltså!
PUSSS HA DET BRAAAA, vi hörs♥



Owl City – The Saltwater Room
lyssna, jag är beroende. så jävla fint och allt<3
älskar hennes röst! kan man göra annat !?



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du kallar mig störd!? Vem är det som är minst lika störd som jag? :o HIHIHJO du din lilla sötis! Du skratta hela tiden, HAHAHAAHA bäst! :D<3

2010-01-30 @ 19:24:12
URL: http://itslinneastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0