buuuuuus today!

shue!
Har precis kommit hem från stallet och överenergisk häst!
HEHEHEH han stack med mig på banan idag, jag garva som en idiot, och sen varje gång jag skratta så tog han det som att vi skulle busa. Sötponny
Gick i mellan åt väldigt bra annars, känns sköönt. Längtar tills snön försvinner!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, sen måste jag komma på något sätt att ha mitt hår på! :o
sjuuuuuuukt trött på det!
Ska fixa en massa grejjer på datorn också, sen kanske, kanske ni får se lite filmer eller bilder från idag.
Puss alla♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vem blir inte busig av ditt skratt? vavava ? :D <3

2010-01-17 @ 16:32:58
URL: http://itslinneastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0