IQ ;)

okejj, jag skulle egentligen upp nio och rida, men eftersom ingen är hemma och det vore sinnessjukt att cykla eller gå när det är såhär kalllt så bara neeeej ... jag vill rida jag vill rida jag vill rida .. men men :(

Men det känns ju bra att jag inte fattar vad det är som ringer förrän efter tio minuter. Liksom "AHAAAAAAAAA det är min mobil!" går dit, klockan 09.11 :S okej... känns som det kommer funka bra att komma till skolan i vår.
I alla fall, så är jag ju vaken nu, och idag ska jag faktiskt börja vända tillbaka dygnen. Nej känns inte specielllt lockande men :(

Idag blir det Julia, jag ska nog gå upp och duscha och äta och sådär nu :)
Ha en bra dag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0