natti<3

klockan 21.53
dötrött
lyssnar på lovesongs som vanligt på kvällarna hihi
har hittat en webcam jag ska köpa efter jag har fyllt år (12 dagar)
=plattången är utkonkurrerad
man måste prioritera
jag prioriterar att försöka hålla mitt hår så helt som möjligt
jag tänker faktiskt lämna den här datorn nu och gå upp
för att pappa säger att jag ska göra det
men jag ska sova
för jag prioriterar oxå att vakna i tid i morgon

god natt alla underbara läsare <3


vacker efter en lång dag, kör lite PJ style för att inte visa allt mitt smink som inte finns på min haka.
vilket beror på att jag alltid sitter sådär med tröjan!?
fin 70-talstofs by Matilda and Julia the best syns lite oxå


Keeeeeej.. ska sova nurå.
PUSS♥
klockan 21.59


Kommentarer
Postat av: Linnéa

JAG VILL SE ANNAS HAKA !!!!!!!!!!! :o

2010-01-12 @ 22:48:21
URL: http://itslinneastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0