sådär lite smått rastlös

jag har lust att göra nånting galet just nu, fast det är natt, och ingen är vaken och nej ingenting fungerar.
Klockan är kvart i två, jag ska upp nio i morgon. Lilla Anna varför är du vaken?
I alla fall, så gör jag ingenting. Lyssnar på musik typ chattar lite ja sådär  i n g e n t i n g.
Att jag inte orkar sova, är inget logiskt svar på frågan ovan. Men hallå, vem har sagt att jag är logisk ?

Jag skulle vilja ta en extremt cool bild precis exakt just nu. Men kameran är i mitt rum nr1 och jag ligger i min säng i rum nr2. Nej jag orkar inte gå dit.
Jag är också fett irriterad på mig själv, jag är ovän med mig själv just nu aa. För ena minuten är jag happpiiiiiiii och nästa minut bryter jag nästan ihop. Hejjjj humörsvängningar. Alla älskar mig när jag är sånhär, särskilt mamma!

ett onödigt inlägg och en ny dag. och OOPS en ny låt där oxå weii...
Nej jag känner att det här inlägget verkligen blev cp, men vad gör det för snart kommer jag klicka på "spara och publicera" ändå, så att alla får läsa och ta del av min underbara natt!
jag ska ta en knäpp och cool bild nu. med mobilen asså, eftersom jag inte behöver gå då. ffffffett inspirerad!
ha en bra natt folket!

jag tycker seriöst att jag är SERIÖS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0