skola imorgon!:o

vaknat med Linnéa, konstig morgon.
Vi tänkte gå upp tio men nej, vaknade typ fyra gånger efter det och sa att vi skulle gå upp. Slutade med att vi gick upp halv ett ändå. Det gick riktigt bra att vända tillbaka dygnen, mvg+.
heheeeeeee.

Nu har jag dammsugit här igen (y) ska damma oxå, fixarn på g märker ni va !? :D

mhm, idag blire väl hästisen. Ska nog faktiskt gå dit ut, det är bara 14 minus idag.
Jag ska vara skittrött ikväll så att de bara är att sova. så skulle inte förvåna mig om det blir mer ut och gå idag.
Kommer ändå inte somna förrän tre, lovar -.-
Men sämst att skolan börjar på en måndag för man kommer va helt slut på typ torsdag !?
de brukar ju bärja på en onsdag :(

Jag har varit pepp på skola hela veckan, av någon anledning. Just nu är det inte lika kul haha, jag ska peppa sen så det blir skoj (y) det blir vad man gör det till.

Nej nu ska jag städa klart här inne, puss på alla!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: I GOT THE POOWER'

nu ska vi pepp pepp peppa!!

HAHAHAHA, vi va inte trötta icke sa nicke! :D

2010-01-10 @ 14:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0