TJOHO :D

hej snyggingar!
jag sitter är och drygar med min vovve. Fett kul, HEHEHE, han skäller och vill ut ur mitt rum men jag har jättehög musik i öronen och ignorerar honom. Han skulle tydligen vara här för vi har gäster och han cepar sönder annars!  annars skulle jag släppt ut honom.... kanske (a)
hårfönen funkar bra som mic oxå, bara så ni vet!:D
jaja ... jesper är väldigt söt att titta på, men han är inte söt att lyssna på så ..

Ska fixa lite saker nu, sen kommer Linnéis :D
slinga och färga hår weeiii ;D

vetni!?
jag har fått reda på att jag har varit på bröllop en gång ! :o
har aldrig ens anat det. Lite glad jag blev hahaha :D
du ba care.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0