varning för lång text :o

med idominsalva på läpparna och efter att ha borstat tänderna i tusen miljoner år är jag ääääntligen i sängen!
jag kände faktiskt att jag borde börja bry mig lite igen så jag har peelat och fixat med ögongel och en massa såna där jobbiga saker som man bara gör om man inte har ett liv, eller har ett liv som är så viktigt att man måste göra det. Jag tror att varför jag gjorde det mest passar in med det första alternativet .. men ändå.


Tanken på att min syster konfirmerar sig i morgon gör mig självmordsbenägen eller nåt.
Inte för att hon konfirmerar sig utan för att det är klockan 10!
och jag ska gå upp åtta och då kommer jag att vara död! :o


Annars är i morgon en rätt stressig dag när jag ska hinna med 1000 mer saker än vad jag kommer hinna.
Sen på kvällen beger vi oss ner till Trelleborg i skåne.

herregud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0