den döda mannen på väggen

Det finns en sak nära mig som skrämmer mig jättejättemycket.
Eller två saker skulle man kunna säga för man kan liksom dela upp själva saken i två delar.
Om man går längs vägen hem från Linnéa, och förbi de där sista svängarna som är så onödiga och det känns som man bara vill gå rätt över gärdet och hem direkt i stället.
Det finns ett hus där, och ett rum som för det mesta lyser. Ni vet, så att man inte kan undgå att kasta bara en snabb blick in. På väggen som är mitt emot fönstret hänger någonting som ser ut som en rutten människa med låååångt hår och liksom jättemörka ögonhålor, ja ni förstår.
Jag är så sjukt rädd för den där människoliknande dekorationen(?)
Seriöst. Det borde inte vara lagligt att ha den synlig.
eeeeuuuuuuuuwwwwww...

och just ja, den andra saken som skrämmer mig är ägarna till den där saken.
Jag har aldrig träffat dem, men ändå.
De borde vara lite skumma.. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0