MY DESTINY!?!?!?

omg.
Börjar sreriöst tro att nätdejting(match.com osv) är mitt öde!
Råkar alltid klicka upp såna sidor av misstag, typ på deras reklam på msn och en massa andra sidor.
Inget illa menat mot såna som håller på med det men det känns lite tragiskt när man är 16 år, haha...
hmmmm ... får hoppas det bara är jag som är lite klantig :D


I morgon ska jag till skolan.
Nationella i engelska några timmar på morgonen, uppsats..
känns ju lite sådär hejkomochhjälp ungefär :S
jajaja, inte hela världen :D


Nu ska jag sova snart, och hoppas jag inte behöver vakna tvåtusentrettiofem gånger!
PUSSSSS♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sötnosa <3

2010-03-23 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0